Tjej grejer som jag använder !!


använder oxå nattkrämen som hör till.

                                                                       bra för lockigt hår eller självfall så de blir plattare och håller sig.
                                                                       gör håret mer hållbart och inehåller sånt som är bra. jag har i
                                                                        doften av hasselnöt.

köpt beta + på lifebutik. gör så man får gyllenbrun hy.
sola samtidigt. naturligt..

älskar body shop, finns mycket bra. lite dyrt men de är
för att inget är testat på djur. finns mkt goda dofter på body
grejer.. sminket är svin bra men kostar lite mycket.

brukar köpa smink på hm billigast. och mcket är bra de som är kvalite på iaf.

testar så jag får en bra färg som passar min hy!!
    
köper ansiktsbehandlingar på apoteket oftast. jag tycker det är bäst med grejer som är oparfymnerat
 
har de här hemma jag tycker det luktar kille men annars är de ganska bra. från apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback