Tänker..

Jag tänker på dej hela tiden och bara vill men jag skall sluta att tänka på dej för det är bäst för mej..får se vad som händer, men det händer ingenting. Ska sluta vara i min lilla värld, jag lever på det du sa och det kommer jag leva på länge. Även fast det inte är något att leva för, det är en lögn, du kankse sa det bara för att jag skulle vara glad för stunden, inte vet jag men.. Från igår till idag och till nu och sen, har jag funderat på vad jag skall köpa för något i julklapp till systrarna, jag kankse vet men ändå inte men jag hittar väll något :P. Jag tvingar mej själv att konsentrera mej på matten, har gjort 2 svåra arbetsbland. Vet inte hur det har gått men jag vill göra så mycket som helst för att det skall hända något bra iallafall. Lägger säkert ut bilder från helgen sen någon gång :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback