10/2 - 10

Jag var på ica idag och skulle köpa lite gottisnaski för att det är värsta provet imorgon. Vi ska skriva en hel uppsatts.. jobbigt, så jag tänkte köpa mej en Monsters/energydryck. För annars kommer jag inte orka med att skriva, så jag tog en och skulle betala men jag vet att det är lag på att man måste vara 16n och ha lägg. Menmen jag tänkte såklart ta risken ändå, så jag frågade Jenny om ag skulle testa. Och det tyckte hon eftersom jag såg niföär ut som att vara 16år då gjorde jag de. Men det funkade inte.. man måste ha lägg töntigt^^



hejdå!! :)





Kommentarer
Postat av: Madde

men guud va töntig! Annat var det på min högby tid, då dracka man energi dryck var och varannan dag haha :) Låter som att jag är värsta gammal höhö LOve you <3

2010-02-10 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback