Rekomenderar Bodyshopp

4. Shea Body Butter
Kommentar: ”Kroppssmöret luktar underbart gott. Den är fet i konsistensen och det tar ganska lång tid innan den sjunker in. Men väl på kroppen är den behaglig och doften sitter kvar länge.
Betyg 1/5: 3
Återförsäljare: The Body Shop


5. Kiehls Superbly Restorative Body Lotion
Kommentar: ”Krämen luktar friskt med inslag av citrus. Den är perfekt i konsistensen och sjunker in direkt. Skönt med pump på flaska, man slipper kladdet. Den ljuvliga doften sitter kvar länge och håller kroppen mjuk. Minus för prislappen som är 395 kronor för 200 ml.
Betyg 1/5: 4
Återförsäljare: Kiehls

Dom här komentarerna är av någon annan som tycker. och jag säger bara de att body shopps krämer och lotion rekomenderar jag till dom som vill känna sig frächa. Och gillar goda härliga dofter av olika slag, dt finns mycket att välja på. Kan hålla med om att body shopp grejer är väldigt dyrt. Men det är värt att köpa, man kan tex önska sig de :) man kan ju oxå köpa prover tex små duschkrämer för det har jag. Och jag har en body butter som passar min smak väldigt bra. Man ska ju gå efter sin smak :)




rekomenderar den här body shop scrub
den är bra att ta i ansiktet när man duschar ca 1 gång i veckan,
för att ta bort död hud och känna sig fräch. Och den luktar gott!!
har den sorten i bodybutter oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback