31/6

Ogräsrensning idag då :) tänkte att jag skulle vara ledig idag eftersom jag skulle till bupp och de var inte säkert heller att de blev jobb. Men jo så blev de, då får man iaf lite mera laxar ;) Igår var jag i stan!!! gick på smygdejt elr va man kan kalla de haha!! trevligt :). Sedan gick jag till min kära mormor! och åt plomon :P hon är sååå gullig min lilla mormor <3 efter jag hade besökt henne, och min buss gick inte förrän halv 10. Så  passade jag på att träffa min bästa komåååmpis Paulina :) de var ju ett tag sen ja träffade henne sist men de var trevligt :) <3
Nu ska jag bara dricka upp mitt te! sen ska jag se om de finns något ätbart sen får man ta och packa oh fixa åker ju till Eskelhem sen =) <33

puss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback