................

Morgonen började med att jag läste tidningen. På framsidan av GT står de BRÄNNA PENGAR ett begrepp som fik en helt ny innebörd i går. Då Gudrun Schyman, partiledare för feministiskt initiativ, fi, eldade upp 100 000 kronor, i en manifestation mot löneskillnaderna mellan män och kvinnor.

Hur i helvete kan man göra så? kärringen är ju helt dum i huve!
pengarna kan behövas på annat sätt än att brännas?
tex, jag behöver pengar rädda Bella fonden :O haha! okej lite seriös kan jag vara!
de kan gå till sjukvården?, eller fattiga barn? skolor?..och andra nödvändiga saker!
jag borde bli en sån som bestämer så att de blir lite ordning på de hela!
någon som vill desamma? anställa mej ? :D

PLING! SMS: Hej! Vad ska du gå på för gymnasium? Letar efter dig i tidningen, men hittar dig inte. :)

JAG SVARAR!: Jag är färdigutbildad polis =P


MITT SAMVETE SÄGER: vafan! om man inte är med på listan kan man själv lista ut vart man ska gå? eller? är det fel med att gå iv?, säger man så bara för att reta upp en?, man vet igentligen att personen ska gå iv men man smsar ändå?. Jag blev riktigt uppretad faktist!! ingen från den "gammla tiden"  hör av sig, ingen frågar hur de är, man kankse får ett falskt snabbt hej! och en bitchblick när man möter så kallade "vänner" som dom bara kallar sig själva. Längre tilbaka försöker man själv få kontakt med "vännerna" men man får ingen större reaktion. bara en kall blick som tolkas vem är du?, och oftat ett ingorerande blick! sedan kommer man in igänget som säger det är okej att ni hänger på, man försöker vara med i samtalet. man försöker få en bra platts men blir den längstbak i klumpen. Man blir sedan trött på allt och inte orkar vara "en i gänget" då går man en egen väg för man har insett falskheten i dom så kallade "vännerna"man märker snabbt en enda i gänget som man har haft mest kontakt med som är ens riktiga vän som ovanligt nog lyssnar på en :S man drar med sig den vännen till sitt eget håll..

JAKOB RINGER: SKA DU MED TILL STRANDEN?

JAG: NEJ HAR INTE TID SKA TILL VONKAN OCH RIDA BLONDIE!.. JAG BÄRETTAR VAD JAG BLIR UPPRETAD PÅ.

JAKOB: DE BORDE MAN FÖRSTÅ OCH DET ÄR DUMT ATT FRÅGA. VILKEN SIDA STÅR PROGRAMMEN?

JAG: MMM JAA! LÄNGRE BAK NÅGONSTANS :) HAHA!! LÄS PÅ FRAMSIDAN AV TIDNINGEN!! JÄVLA KÄRRING!

JAKOB: MEN OFTA!! KÄRRINGEN ÄR DUM I HUVET!

PUSS!!
 





Kommentarer
Postat av: Jakob!

Hur kan man bränna 100 000 kronor när man kan ge dom till mej ;P Eller skänka bort det till behövande!

2010-07-08 @ 20:17:05
URL: http://thiswasfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback