Planer!

Dagen har varit sådär började med jobbet! och jag mådde svin illa och var tvungen att spy på kanten av åkern fan va äckligt!! men mår bra nu :D min plan för helgen har jag planderat stan !! jag åker in ikväll nu vid kl 17.05 tänkte att jag ska äta något på donken typ shesburgare för de är billigt fast inte gott!! om coop är öppet ska ja köpa rakhyvlar de behöver jag. sedan tänkte jag att jag ska vara men paulina om hon nu svara på sms!! och sedan blir resten av kvällen vid min käraste mormor :)<3  ska sova där. nästa dag hade jag tänkt att jag ska till stranden ;) men ja vet inte riktigt vilken :S men morgondagen blir väldigt spännande och lite småoroligt. söndag blir de väll en dag men min käraste syster hoppas ja ! :) <3

pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback