22/6




Hur gamal är du?
16 underbara år!
Va gör du på din fritid?
de jag känner för!
Vad är din största hobby?
Hobby?, jag umgås med vänner.. SHOPPAR! vill börja på någon sport.. typ
karate eller innebandy, gym.. annars gör jag vad jag känner för!

 

Favorit affär?
hm, jag älskar mest typ vila, veromoda,ginatrekååt! och typ massor av affärar som inte finns på denna Ö

Favorit dricka (alkohol)?
1: mjölk
2: cola
3: sommar cider
4: Öl //GULD
5:killkenny, belis,fanta och rose", melondrincken i polen :P
Favorit dricka annars?
mjölk, multivitamin, morgonvälling, te, kaffe
Gilla du att dansa?
att jag gör! disko, bugg, och polonesen i väte är roligast
Röker du fortfarande eller har du slutat?
jag har nästan slutat helt! feströker ibland kankse..

Kommer du överens mycket med tjejer?
vissa, men nästan mer med killar.

Umgås du mest med killar eller tjejer?
hm.. båda och ska ja nog tippa på



Tränar du något eller är du narturligt smal?
Nix, jag har alltid varit smal till och med för smal, men har nu gått upp i vikt, inget man märker.
Hur sminkar du dig?
Ehm, på sommaren när de är sol ute använder jag oftast inget smink eftersom jag jobbar.  Annars typ foundation, brunpuder,läppglans, mascara, ibland ögonskugga, nästan alldrig men kan hända eyliner.

Ögonfärg?
Blåa
Gjorde det ont att pierca naven ?
Nej, men de gjorde lite ont att ta det och efteråt spände det. i några dagar gjorde det ont att böja sig ner.

Använder du något för ansiktet?

jaa!
Använder du lösögonfransar? Isåfall vilka?
neejj!!
Vad för bh storlek har du?
noo big deal

Vad är din favorit klädesplagg?
Mjukisbyxorna på kvällen & på dagen leggins



Hur trivs du på din linje som du går?
ska ännu börja, men de blir iv eller aspberger klass får se hur de kommer att gå.. hmm

Vilken skola går du på?
Ingen just nu.

Vad vill du bli när du blir stor?
Hm.. vill bli polis eller deastist,design//konstnär,frisör



Har du pojkvän?
Nej, förfan!

Hur ska en bra kille vara?
bäst!
Hur ska en kille se ut?
snygg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback