9/- 03

HEJ alla samans!

Här sitter man hos Farsgubben :) kom till Norrköping typ 10.00 det går ju grymt fort att flyga dit. När jag skule lämna fram biljetten sa farbrorn i reseptionen attg jag fick åka privat flyg haha :) eftersom jag skulle åka allderes själv, alla andra skulle gone to Arlanda hehe. Jag tkr det är läskigast när flyget lyffter då pirrar de i hela kroppen. Så får man såklart lock för öronen så jag tugade tugomi i turbo fart haha xD när jag kom fram väntade pappsen på mej, vi åkte förbi banken i Norrköping o växlade inn typ 2000 till bath då blev de 8000 shiit va mkt + att jag har fått lite av syrran o ikäll ska ja typ få av andra syrran mohaha :) sedan åkte vi till bagaren som ligger i Finsbong och nära där pappii bor, däör köpte vi as gott o fgärskt bröd ;) direkt när vi kom hem så¨fikade vi med caffe o bröd haha, nu sitter man o snackar med jakoo :D men pappa o eva säger att det är caffe igen, dom dricker jue caffe 24/7 hahahaha. ´nu ska ja dricka mera caffe

ha det gött hörre ni ! :)

Kommentarer
Postat av: Jakob!

Jag känner mej så stolt eftersom jag pratade med dej när du skrev inlägget:D<3

Ha det bäst i thailand!

2010-03-09 @ 17:41:12
URL: http://thiswasfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback