..

Tjaa bloggen!!

De första jag vill säga till er är att på Onsdag sitter man på flyget påväg till PARADISET!
jag längtar såå enormt önskar bara att jag var där nu!!! för att få slippa helvetet här.. allt jag gör
blir alltid fel varför lixom?, ja är väll antadligen född med att ställa till allt elr vadå?. Aja de kan ni nog inte svara på helt enkelt.. jag vill bara säga att jag är kär""" känns som om jag bara svävar omkring på ett jävla måln!! de enda jag tänker göra att `"försöka" glömma honom bara glömma allt verkligen allt!! men de är inte så jävla lätt just nu, när man inte tänkte över huvodtaget vad man ger sig inn på när ska jag lära mej?. Ni vet självklart inte vad jag snackar om men jag bara kastar ut lite kännslor hit&dit det känns faktist mkt bättre att göra så. Vill baa komma iväg nu och släppa precis allt skit ;) och bara leva!!!


pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback