17/5

Shoio!! När jag vaknade imorse sken solen. vaknade lite senare än vad ja borde för att hinna med allt ja ska. Jag valde bort frukosten för att hinna. sedan fick ja gå ut till bussen, i skolan har de varit helt okej ida (nästan). Trivs inte alls i skolan längre, mitt hopp e ju att få sluta och de e inte länge kvar!!!!! jippi!! nästa vecka åker vi till polen på torsdagn tror ja typ. de ser ja nog iframemot typ förutom att man måste umgås med alla idioter o dela rum med dom. det e kast! menen ja ska inte klaga ja har en kompis Mikaela<333 hon e den bästa som finns. tråkigaste att hon flyttar efter skolavslutningen :( men livet går väll vidare får åka upp till ösmo och hälsa på. förutom de så längtar ja till polen för då har ja varit utomlans 2 gånger :D jippi men ja tänker såklart resa jorden runt så smånningom. Tänkte att ja skall försöka att börja spara pengar varje månad så ja kan få lite semestar någon gång hehe hur nu ja ska lyckas med de. Idag ska ja fortsätta med mitt so arbete so  ja har jobbat ppå med i skolan iag oxå. känner att ja nästan e klar. ska skriva lite mer om morden och rätta till lite, och skriva rent. Imorgon är de ännu en till biofilm som ja ska se som filmstudion håller i den heter tyåp fish tank något sånt någon som vet om den e bra?. Efter skolan morrn går ja direkt till min älskling kentaa <3 ;D han e bäst<33.

puss!


älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback