18/5

tjoo! alla! det har varit solsken och ovanligt varm dag. det har minst varit 25 grader varmt. fan va skönt då känner man att sommaren e på väg. jaja man kan jun inte gemföra med thailand precis. men iallafall, skolan som vanligt idag dåå! ass tråkigt varje dag. men det finns en lärare som ja gillar mest av allt! hon ska få en kram på torsdag av mej. för att imorgon har ja sån tur att vi e lediga :D då ska jag och mikaela dra till staden och mikaela ska typ shoppa, och jag ska välja kläder som ja ska ha och lägga undan tills på torsdag. då jag får mitt barnbedrag så att jag kan handla :P funderar på att man ska skriva upp grejena man ska handla på en lapp och vad de kostar för att tänka ekonomiskt. de har ja kommit på själv asså! väldigt smart av mej som e expert på att slösa chash. efter att vi kollat kläder ska ja typ träffa den skönaste snubben i stan ;D hoppas detta kommer bli en toppen morgondag. kan väll skriva lite om dagn skolan lägger ja undan.. kan börja min mening efter skolan då jag drog hem till älskling :) och såklart var ju häggen där aja han e en goo sork :) dom skulle till när lite senare och ja följade inte med för att ja skulle se film ;D som betyg på filomen fick den en 2 eftersom den hade jävligt dåligt slut för jag tyckte den killen hon hade sex med och tjejen skulle bli tillsammans, men istället klippte killen till tjejen för att hon klinappade hans bara :O helt jävla sjukt. och den andra sjuka saken var att tjejens mamma och killen var tillsammans, och dottern hade sex med han haha. sedan dissade killen allla blabal... den var jävligt konstig men ganska bra ändå. nu sitter man hemma hos elsa :) så är karl oxå här dom gick ut och hoppa studsmatta funderar på om ja ska dra ut till dom även fast ja inte har så stor lust till detta. de e mörkt, kallt, och jag är trött men man kankse piggnar till om man hoppar på saken :D ni får ha de bra

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback