19/5

Hallå! förlåt för att jag inte skrev blogg igår.. men ja var såå jävla trött och de blev sent. som ni ser så har jag lagt upp lite bilder från när jag och mikaela<3 var i stan. det va sjukt kul i stan som ni ser. och dom bilderna när jag är blond är ifrån skolan och dom e gammla :) tänkte nu att ja ska lägga upp lite bilder på kläder som ja fick syn på i stan ni får ta och rösta på vilket ni tycker är fint. jag vill ha många komentarer :) ni får säga precis vad ni tycker :P

puss !






samma kläning som den före fast turkose

de här linnet finns i flera färger, dom som inte ser så är de här rosa prickar på

man ser inte vilken färg de är på den här klänningen men den är ljusgul randig

det  är en längre tröa till kjolen. på skyltdockan är den as fint men på mej vet ja inte ännu om jag ska köpa de.. jag kan kinte svara på om den passar mej eller inte de är lixom inte fult eller fint på mej tycker ja hmm.. så ni får ta och säga vad ni tycker.

glöm hur jag ser ut haha ser lite sådära småful ut.. haha


kan man ha dom här skorna till kjolen?, eller ska ja ha de till något annat?, men annars så tycker ja att dom är as snygga. och dom är bruna för dom som inte ser..

jag tycker denna är skit sööt älskar zebror. men elsa vill ha den, och ja tänker nog inte köpa den heller.

de ser ut som den här tunika/klänningen har byxben. men de tror ja inte att den har. jag har börjat tycka att blommikgt är fint, men kankse inte min stil kankse ska man börja köpa lite blommigt?. eller det kankse ser lite tantigt ut?



den här köpte mikaela as snygg :)

bakifrån

sexxyy funderar på att köpa de här linnet, as snyggt till skinjacka



mikaela är såå sööt i rosa :) så har hon rosa tandställning oxåå. såå sööt när hon ler :D

en orange väska. den är stor och bra ja tycker de är coolt att lysa upp lite ;) tänker kanske köpa den någongång.

navelpercingar.. tyycker att kronan är finast

treanglarna är as snygga. finns i olika färger på diamanten.

komentera! :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

den ljusgula randiga klänningen var fett snygg, vart hitta du den?

2010-05-20 @ 19:12:50
URL: http://keepondenying.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillade bild 2 och 3, jättefina!! :) vart köper man klänningen på bild 3?

2010-05-22 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback