detta är sanningen om mitt liv..

tänk alla gånger man märker att alla tjänster man gör för den andra inte hjälper alls. tänk alla gånger som vännen sagt att du bara du är de bästa hon haft.

hon vill ditt bästa med allt och hon vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls
nej du får ingen hjälp alls.

ensamma hemmakvällar med mej och ingen annan, fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra.
tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt ord som kommit ut i all hast när jag talar för snabbt. gånger jag sårat henne utan att mena det jag ber om ursäkt förlåt men jag menar det. har mindre vänner nu ändå tänker ofta på gängen softa, längtar torkar tåren efter den dära dumma gången jag fått mitt hjärta krossat. och bara dem som  varit vän på låtsas. tänk dig en värld som rasar tänk dig människoran jag älskat lärt mig hata.

tänk alla tånger jag gett ut mig själv och låtit andra styra över mig, det är dom gångerna jag har mått dåligt men inte orkat gråta.

tänk dig dom gångerna jag varit ensam. tänk på att jag väntar på bättre tider, tänk att mitt liv var en lång väntan. tänk dig ett liv med tårar när man blivigt sårad. Dagarna då jag tänkte på de hatet som getts som har dragigt ner mig på det mäst magiska sätt.

tänk alla gånger dem sagt att dom skall hjälpa mig, sagt att dem ska älska mig vad hade jag förväntat mig.
men saker blev som dem blev. mina problem blev saker som förendrat de som fått mig att le.

tänk alla gånger jag saknar min mamma hon som fått mig att le, för ett liv i närheten av min mamma är något jag alltid drömt om. men dessa nätter som jag inte har dig vid min sida, känner jag ensamhet och ångest har känt de flera gånger. har känt de flera gånger.

tänk alla gånger jag viljat ha hjälp av min far, jag hjälpte dig men inte fått något tillbaks. men stunder med dig är allt jag behöver, men pappa jag är stolt för att jag vet att du försöker.

tänk dom studerna jag har varit kär, och alla gånger jag drömt att du var här. tänk alla gånger som jag saknat att hålla om dig, men somnat ensam trasig precis som vanligt. tänk dig alla gånger kärleken satt mig rakt i skit.





Kommentarer
Postat av: Elsa

Tänk alla gånger - RMK och Fonky fresh <3

2010-05-06 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback