10/5

Hej! igår kvälls kom min lilla prins hem till mej<3 ja tkr så synd om han för att hans pappa gick bort igår morse :( <3 de e så himla tragist. lilla lilla gubben<33333 jag ställer upp för dii i alla lägen <3 att någon går bort e de värsta som kan hända... men livet går ändå vidare.. men de kommer ta tid att kunna leva med de. vet ju hur de känns huu. men ja älskar min lilla kentan såååå mkt <3333 ska dra till han ikväll lilla prinsen har de ju såå tufft nu assså. tänkte ta bussen typ vid halv elva i kväll. Aja förutom tråkigheter så har ja fått reda på en sak som är inte varje dag man får höra. Pappsen ringde igår och bärettade att dom skall skaffa ett fosterbarn en liten pojke på 12 år och är thailänning hmm.. min reaktion var väll lite chockande, en liten del av mitt huvod tänkte jag, nemen va gulligt en lillebror!, medans resten av min hjärna tänkte. ofta ett fosterbarn de e myckter jobb med, och att de känns som den familjen inte kan ta hand om sig själva, och när man tänker tillbaka på den tiden pappa lämnade mig och inte brydde sig ett skit om mej... jag har oxå fått en liten tanke på att dom hämnas på något sätt eller ska visa att dom oxå klarar av ansvaret att ta hand om ett barn som anette och bo tar hand dom mig. Pappa nämnade oxå att man får betalt hmm visst får man en liten slant men inte mycket alls inget bra sätt att tjäna pengar på om de var så han tänkte. Okej dom får göra va dom vill men ja tycker att de är patetiskt!!. Aja jag flyttar iaf inte upp till den familjen.. och pappa ja vet att du brukar läsa min blogg, men de skiter ja fullständigt i för att de är bara bra att du får reda på vad jag tänker. jag säger precis vad ja tycker och du får tycka vad du vill.. De jag pysslar med nu är mitt hår jag har klippt mig idag hos sea :) väldigt bra frissa. Jag har klippt kortsnelugg sen så är mitt hår lite kortare o uppklippt jag blev nöjd :) jag har kastat i en brun hårfärg med en liten röd nyans av röd för att de inte skall bli grönt för de vill man ju inte :). Nu har ja säkert haft färgen i för länge kanske ska tvätta ur de nu :P

Kommentarer
Postat av: Elsa

<33333333333333333333333333333

2010-05-10 @ 21:47:49
URL: http://www,bumblebeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback