Shopping !

HEJ alla som kollar in min blogg :D dagen har gått fort för mig, i skolan på morgonen skulle vi göra ett matteprov på 5min. Det skulle alla i hela skolan göra :S förutom Paulinas klass då :P men hur fan har dom tänkt hur personer som jag skulle klara det? de var 2 sidor med tal som man skulle räkna ut i huvodet!!! jag hann med nästan en rad med tal ja de duger ;) det spelar heller ingen roll, skolverket ska väll bara kolla statistiken på eleverna. Vi har oxå sett film den hadlade om en pojke som heter jamel som bodde fattigt som barn, men när han var vuxen var han med i postkodsmiljonären. Anorlunda film men bra ändå :P det blev inte en heldag i skolan för mej, för att jag hade en tid kl 1 vid birka, jag skulle dit för att ha sjukgymnastik ;) själv tycker jag att jag har svårt med min kropps kontroll. När det gäller arobix tex att hänga med i snabba rörelser med armar och ben, det kan vara svårt för många, men jag har svårt att få in det i gärnan. Stel är jag med, det jag skulle göra är att stretcha när jag känner mej stel, så fick ja en rörelse med armar och ben jag skulle göra hemma. Sedan får jag en ny tid efter jul någongång ;) det ska nog gå bra.. efter jag och Paulina var där gick vi till ungdomsmotagningen men de var stängt. Vi fortsatte vägen hem till Paulina och stannade där ett tag. Sedan traskade vi på till stan ;) vi hade mysit, och jag köpte det som är här på bilden, men har lite pengar kvar så ska väll köpa något mer jag behöver. Anette vill ha den här vita tröan ja har på bilden, så jag ska gå och köpa en likadan till henne imorgon ;) pusspuss !


Kommentarer
Postat av: elsa

Ja det borde du, om anette och bo tror du klarar av de :D

2010-12-01 @ 07:48:30
URL: http://bumblebeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback