Skola ^^

Tja bloggen ! det var jävligt längesen jag skrev, har tuvärr inget internet hemma för att mina föreldrars dator är på lagning. Och sorligt nog så är min dator kopplad till deras dator soo.. men man klarar sig ändå :) nu sitter man i skolan och drygar.. paulina är inte i skolan tråkigt nog. Hon säger att hon är på någon städgrej vad de nu skall betyda :O aja om man skiter i skolan så blir man städare om man har  tur ;) jag jobbar iaf på till 99% tänker jobba 100% då får jag börja ta hem och plugga. Det jag sattsar på mest är matten och engelskan när jag är klar med det är jag ganska nöjd :) Efter skolan vid halv 4 drar jag och sara till solberga badet tänkte att jag skall träna upp min simning ;) vad skall man göra under tiden jag väntar på sara? jag slutar roligt nog kvart över 1 varje dag soft ^^ men kan vara tråkigt ibland när man inte har något att göra hem vill jag inte heller. Vad skall man göra hemma lixom? jo hästarna! men det går inte att rida varje dag heller mörkt, halt, dåligt väder, annat.. och vad gör man då hemma ? städar !! men annars ? inget.. nu börjar jag :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback