16/9 SEPTEMBER!!

Tja tja!! idag är man ledig ifrån skolan faktist jävlgt skönt :) man har ju haft praktik i 2 dagar n på sterilcentralen på lassis i måndags och tisdags från 8 - 3. Jag är ju däremot inte van med så långa dagar eftersom i skolan går jag från 8 - 1. Annars så har praktiken gått bra, har fått puttsa pinsetter till saxar. och lagt i dom i påsar, slått in paket. satt fast lappar svättsat ihop påsarna, skrivit upp massa blabla. Man har ju fått lärt sig mycket på 2 dagar :) men jag tycker det är lite enformigt nu så jag skulle vilja pröva på dagis har jag kommit fram till. men får väll jobba där några veckor till.

Om man bortser från prktiken har jag inte gjort något serskillt. Varit med älskling :) <3
hade gympa igår i skolan fätt kul ensam tjej med ice svenska killar, gjorde flera mål stolt ;)
idag kommer socialen ska väll snacka om mitt lilla misstag som jag har bestämt att det inte skall hända igen xD
bo har kopierat en extra nyckel till panrumet. Då måste jag alltid gå igenom pannrummet på natten för terassdörren kommer vara låst. Annette är ju så rädd att det ska komma inn monster i huset :P













Kommentarer
Postat av: Moa

daggo <3

2010-09-16 @ 21:13:15
URL: http://keepondenying.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!

hoppas du haft/har en fin lördag:)

2010-09-18 @ 20:16:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback