Ännu en dag i stan !

Hejpåer ! :D

Dagen ser ut såhär för mig:

1: Leta efeter min mobil laddare om är borta!

2: städa kaninburen eftersom min kanin dog ju!

3: städa rummet eftersom det ser ut som någon har slängt in en bomb där!
    och för att min älskling kankse kommer på lördag ;) annars skulle jag nog hoppa 
    över städandet.
4: ta en dusch. och fixa till mej :) tills jag ska till visby. bussen går typ halv 5.

6: när jag kommer till stan kanske jag skall vara med min lilla vän paulina <3 :)
    om inte syster tkr att jag skall vara med henne. sover antadligen hos mormor
    eller syster!! :)

MORGON DAGEN!

1: hjälpa mormor att handla :)

2: träffa pappa. fint väder kankse knepyn :) (vattenland) äventyrs golf vill jag oxå ;)

3: sedan får ja se vad dagen kommer att gå ut på kan tuvärr inte blogga sen på flera dagar!!
    för att älskling åker med mej hem på lördag då har jag inte tid med bloggandet ;)
     
                                   pusspåer!

 
sne :O älsklingen <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Okok, jag skulle också behöva städa :P allt är bra med mig också. tack så mycket :D

2010-08-05 @ 11:16:07
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback