Första dagen i skolan!

Cha cha ! det var första dagen i skolan idag då!! hmm kan väll säga att det gick ganska bra. gick bara lite vilse xD om man bakar tillbaka tiden till den dagen man skulle kolla läget på säve så var de en trappa upp och en ner man skulle gå. och på den dörren till vänster står de iv, jag gick dit idag. ingen där:S knäppt tyst.. yra ett tag sen kom jag och mina kompisar på de, iv låg på andra sidan caffis xD aja!! jag går iaf i klass 6 och jag känner ingen.. det är mycket blandat folk från irakiker till percing tjejer :S memen hoppas man kankse kan få lära känna några. skulle varit kul :) efter skolan hälsade jag på sara. sedan var jag med paulina, sedan träffade jag sötnosen och andra folk :P och nu sitter man hemma i sitt hörn :(. Blir en ny dag imorgon :) och älsklingen ska sova hos mej tror jag :) måste städa då ;)

pusspåer!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback