vad kan saxen ha använts till?

För någon dag sen var jag och jakob ute på våran fotovandring. vi tog kort av den vakra naturen.
när vi gick på grusvägen emot sproge hittade vi något som inte tillhörde naturen, på grusvägens kanten låg
en gammal rostig sax. då fick vi en tanke på vad kan den ha använts till?, kanske någon som har blivigt jagad
av någon med saxen i handen och sedan fått den i ryggen?, kanske någon i min sommarstuga som blivit mördad? och sedan att mördaren har blivigt dödad av någon annan med samma sax?..







Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv:okej :)

jag köpte min på expert men de fanns bara en nikon d3000 kvar. Men igentligen är de inte bara hur många mg-pixlar de är på en kamera utan oftast är de i hela enheten som är de man ska kolla på. Men hoppas iallfall att du blev nöjd? :D

2010-08-19 @ 12:06:09
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback