Dagen&Natten

Kenna!

Jag har sovit till kl halv 11 idag, fätt skönt men de känns som om man inte komer hinna så mycket idag. Jag är ju bara för slapp, om ingen väcer mig så vaknar jag inte de är typ alltid så := . Men jag behövde dom timmarna att sova för jag var vaken till kl 3 inatt. För att jag hållde en person sällskap på sms. Jag tycker att du är den finaste som finns. Jag är glad att du inte har "glömt mej" på de sättet att du inte bryr dej och du exesterar ännu. Men du har ändå glömt mej, den gången vi hade betyder inget för dej...Men ändå vill du att jag ska bry mej om dej? Annars blir du smålack ellr hur man ska säga. Jaja jag förstår mej inte på dej, jag älskar dej, men ändå hatar jag dej jävligt mycket för att du är som du är mot mej..



                                                                                        
                                            Hatar kärlek hata hata hata hata!!!!!
      





De jag har planerat idag är att jag ska dra mej till Jakob :D jag tänker fråga han om han vill fixa min design tilll bloggen. Jag vet ännu inte vad vi ska hitta på men det är alltid kul att umgås med Jakob :) fundrar på om man ska dra till Hemse ikväll på innebandy och by Night. Men jakob värkar inte vilja de så jag får se hur jag gör :P det hinner väll ännu diskuteras. Annars har jag inte gjort så mycket idag ännu, har iaf fått ett sånt gulligt vidioklipp på lilla Edwin:) och en sööt bild på han, som jag nu har som bakrundsbild på mobilen. Vill träffa han snart!! men jag har  fortfarande lite ont i halsen så får se när det blir :) vill inte smitta lilla pojken. Men men nu ska jag nog förbereda mej att gå eller åka till jakob. måste plocka iordning på mitt rum, och ta en snabb dusch. 



Ni får ha det så gött sålänge!!





Kram!!!






















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback