Filmer/Serier//Böcker



Någon som vill se Avatar med mej?:)





Denna film har jag sett, den är grymt rolig
eftersom Göran är så korkad. Allt han gör blir bara fel haha..





har sett! lite ovärkligt. Men den är grymt
läskig för man lever sig in i miljöförstörigen/jordbävningen
man kan ju tror att det kommer att hända 2012:S man vet ju aldrig!!






detta är första serien av supernatrual
den har jag sett, och jag tycker att det är den bästa
serien som finns. Den handlar om Sam&Dean som är spök-
jägare.






jag har oxå sett säsong2 av
Supernatrual.






Säsong3 av Supernatrual.






Säsong4 av Supernatrual.






Säsong5 av Supernatrual.







Har bara sett ett avsnitt av True blod och jag tyckte att den var grymt bra
jag tycker särskillt om Alexander Skarsgårt som spelar rollen Erik i serien.







Snygging<33





Läser den här boken just nu, har typ kommit nästan halvvägs
den blir bara bättre och bättre :)






Har sett, och har denna film :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback