Hungrig!

Hej på er!

här sitter man i bibblan i skolan, och är svin hungrig. Jag är alltid hungrig när det är skola, men snart är det mat tur för mig. Det jag inte ska glömma är att gå till engelska läraren kl fem i halv två, som jag typ alltid glömmer. Men idag har jag bestämt mig att komma ihåg detta. Den roligaste lektionen vi har idag är gympa, asså jag har inte tyck att gympa var så roligt förut. Men nu har jag börjat blitt posetiv till gympan. Eftersom jag mår väldigt bra av att röra på mig har jag kommit fram till. Jag blir hämtad idag efter skolan för att socialen kommer på besök. På något sätt tycker jag inte om att prata med socialen, jag tycker det är almänt jobbigt. Jag skulle vilja att min familj som jag bor hos ska vara min riktiga, och slippa socialen. Men så är det de är däremot lag på att dom ska komma och se till att fosterbarn har det bra^^ 




              

                      sparar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback