Drar!

Hej! ville bara säga det att imorrn drar jag till visby stannar där tills på fredag då jag åker med syrran till stockholm och shoppa hela dagen och jag behöver ganska mycket har jag kommit fram till. vi blir hemtade av rikard i stockholm då vi drar  till norrköping bor hos syster från fredag till lördag. Sedan drar jag och mellanyster till pappsen i Hällestad tills på söndag då vi drar hem och vi kommer inte hem fören 3 på natten :P syrran är så jäkla gullig att hon tänker köra mej hem mitt i natten, så jag inte missar jobbet på måndag för då förlorar jag lax asså :P men att jag är ledig på fredag gör inte så mkt. madde sa att vi har tjänar 18080 laxar. och de är as bra bara på någon vecka som vi har jobbat :) detta inlägg blev långt tycker jag..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback