grejer.



vilka är snyggast?.







jag kan inte svara på om dom här är fula
eller söt! :S






jag vill ha den där svarta Adidas väskan.






sexig klänning tkr jag ;)






vill ha!





Den här Bh har jag :)





Varför är märket snö så dyrt?,





Den här koftan såg härlig ut :)
nästan så att man vill ha den,
kostnad 799kr.


          
                          
Urk! hatar alla folk som går runt             SVEA ska det va!
med BAD HAIR DAY mössor. Men
det passar väll på dom som går med 
det, dom har väll BAD HAIR DAY every day.



     

Man behöver inte västingrakhyvlar, som kostar!!
det funkar lika bra med dom här! finns på Cop för 
30kr det är engånsrakhyvlar med gile på.
men man kan ju använda dom fler gånger än 1gång.                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback