jag kallar det vardagar :question:

En vardagsmorgon vaknar man med humör, ibland jätte glad, annars ner dränckt i tankar som ändå är toma. Denna vardagsmorgon vaknade jag med andra tankar, tänkte att jag skulle byta vanor, att gå upp ta på mig morgonrocken. Gå in ta medecin borsta tänderna. fixa iordnig mej, glömde tanken någonstans. Mobilen följde inte med i min söndersprängda hjärna. Skola som vanligt kämpar utan något vidare resultat, kämpar mot vinden emot mormor taiming direkt åka med syster och mormor till coop hjälper till att handla, tjänar hundra spänn av mormor som tycker att man duger. Sedan åker man med bussen hem sitter och spänner sig för att lätta på magtrycket, börjar bli van med mitt illa mående. Kommer hem senare och kopplar av.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback