17:17 ! jag önskar att timmy dyker upp nu!!!

Fast nej de gjorde han inte :P... aja tråk.. nemen hej på er!! :) hur mår ni bloggläsare? :) . Hej bloggen dom här dagarna har gått från att jag varit i stan hos Daggo :), på jobbet har det gått bra, tror ja ;) dagarna går fort eftersom man har något att göra hela tiden. i måndags lämnade jag in min camera på lagning, och det kommer gå på garantin trodde dom på expert iaf dom såg inga yttre skador iaf. Det kan ta upp mot 3V innan jag får tbx den igen. får väll stå ut. Jag var oxå inne på gallerix och hittade en svin snygg nyckelring som stog isabella på och blinkar ;), sedan stack jag och syster och träna på friskis svettis, vi träna arobik svin kul, och de ger väldigt bra, men själv är ja inte så jätte duktig på det, dålig kroppskontroll.. så för mej föredrar jag gym. de är lite lättare o så. Fick reda på att min häst kommer tillbaka nu i veckan. ska väll bli mysigt, och våran granne längre ner vill att jag ska rida hennes 2 hästar och de tänker jag och min egen :) de får jag bara hinna med, + gym + gympa. då mår man bra :) nu ska ja fixa iordning till min lilla häst i stallet!!

pusspåer!!! <3



typ en gammal bild på mej nästan :P jävligt kort hår! :O


jag är ganska profsig har ju bara en kvar ;)

Kommentarer
Postat av: MOa

sv: TAck bella! nem man jag har sovit dåligt på sista tiden sen så har det varit lite i skolan också.

2010-09-28 @ 18:01:56
URL: http://keepondenying.blogg.se/
Postat av: Jakob!

Svar!

Tack så mycket Bella :D <3

Såg att det blev ett litet fel i din blogg. Att texten går över texten eller hur jag ska säga det!

Ledsen att jag inte svarade när du ringde men min mobil är död och jag startar inte den förens i morgon. Men tror vi träffas i skolan så kan prata då!

Kram på dej!<3

2010-09-28 @ 19:42:38
URL: http://thiswasfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback