Hatar att de är så segt att ladda upp bilder !



Nytt påslakan från Hemtex !!!


Det är bara när jag städar då jag kommer ihåg att ta på överkasstet:D


Mitt rum nästan städat och klart ;)


Luktar gott !! från H&M


Finns på solkristallen, för dom som gillar lite anorlunda smaker på te. den är god tycker jag !


Snapsglas från Polen ;)


Troser från Qubus finns as snygga färger!


Målning av stallet jag hjälper inte till, och varför skulle jag? min häst ska inte vara inne om hon nu kommer hem i höst - vintern. får väll måla ute hallen till henne ist :)



Äckliga, hårda päron !! dom skall tydligen vara så. blir alldrig mjuka


ruttet?


Flex i sitt nya täcke !



Svante mannen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback