inne i monopol?

Hej ! Igår tjatade jag på alla här hemma om någon vill spela Monopol med mej, men nej ingen ville :( så jag ringde Jakob och han kom hem till mej på stört. Och vi satte igång med spelandet, i början gick det bäst för mej. Men det slutade med att jag gick i konkurs !! :( fan fan " tänk om det händer i värkligheten ? jag blev helt insatt i detta spel :S det blir att fira jul med Monopol !!!!!!
När Wilawan åkte hem igår duschade jag, sen kom syster och hämtade mej. Så drog vi hem till kusin Linda till Ljugarn :D trevligt trevligt ! kusin berättade att hon brukar ha spänings huvodvärk. Och de hon sa stämmer in på mej precis så jag kom fram till att jag borde ha de då. Det finns ingen medicin mot de, men de som lindrar är att masera axlar, och masera försiktigt vid tiningen, och sluta att tänka för en stund hur de nu går till. Sedan ta en liten powernap ;)
Idag har jag och Jakob möblerat om mitt rum det känns större nu mer öppet och ljust ! + att vi har flyttat ihop sängarna nu har jag större utrymme ;) grr!! så det är bara att komma hem till mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback