Winter !

Shaa i snön ;) jag och Wilawan vaknade typ vid 9 sen råka det bara bli så att jag tog bussen kvart i 11 fårn Gråbo. Tidigare änn jag behövde, men jaja gårdagen var nice med Filip och Wilawan. Blev bara lite gnäll emellan mej och Wilawan pågrund av en liten vante som var borttappad i snön ;) men iaf det borde vara Filips fel för att han knuffa oss i snön hela tiden då är det lätt att tappa vantar. När jag kom till Levide med bussen var jag tvungen att gå där från, för att Nette elr Bo inte hade tid att  hämta mej, svin halt är det oxå. Kom hem tillslut passade på att gå ut och fota medans det var bra väder ute och det var fortfarande ljust ute. Nu ikväll när vi var ute vid hästarna så sprang dom igenom tråden, men dom kan iaf inte springa ut på vägen eftersom det är stängt längre ner. Dom är lixom uppdelade i två hagar :P men nu får ju alla hästar gå i hela hagen i natt, så imorgon får jag väll hjälpa till att sätta upp tråden. Ikväll är det dax för Globen horse show som börjar kl 6, om ni vill kolla de live på datorn så gå in på http://svt.se/     Imorgon blir det barndop för lilla Nea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback