11/2 - 10

Här sitter man i puffen, och känner sig helt slut i kroppen vet inte vad de kan bero på men antadligen är det för att jag skrev en så lång uppsatts på NP idag ;) hoppas det blir ett bra resultat. Annars blir jag besviken på mig själv, och det vill jag inte bli mer. Vill kunna göra någonting bra någon gång. Aja man får väll hoppas på det bästa :) . Jag har börjat förlja serien vampire diaries, det är första och andra avsnitten som går ikväll. Den verkar iallafall värld att se enligt mig :D gillar allt med vampyrer att göra. Nu ska jag fortsätta kolla på de andra avsnittet:)








    
                                                                                               
                                                                                                           sötnosen<33         


Kommentarer
Postat av: Jakob

Vampire diaries är ju nästan exakt som twilight:P

2010-02-13 @ 17:03:58
URL: http://thiswasfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback