27/1 - 10

Hejhej!

sitter hemma i soffan och är svintrött efterskoldagen hehe. Jag sov inte ¨så bra inatt kan vara därför oxå, det närmar sig slutet nu på högbyskolan. Sedan blir de Säve eller Donner.. får ännu se hur det blir. Men hade ett bra samtal med min lärare idag iallafall så det känns bättre. De sissta man har kvar av den här terminen får man väll plugga på ordentligt så man får bra resultat. Aja musik klassen gjorde en liten konsert idag, vi fick oxå besök av en farbror som berättade lite om konsentrations lägret i aoutswitsh (stavas)
det var väldigt rörade att lyssna på, och de kan vara svårt att förstå allt. Men vi ska ju åka dit med klassen då kommer man nog få en annan uppfattning om de hela. Nu ska jag gå ut till min lilla stuga och byta om till mjukisbyxor och sedan börja plugga!!!! :/

hejdå :)





                                           Madde<3              Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback