Ny blogg!!

Äntligen har jag skaffat en ny blogg. Jag blir så grymt trött på mina "gammla" bloggar, bara för att jag alldrig blir nöjd med namnnet. Jag kan oxå känna att bloggen är tråkig.. Jag kan inte svara på varför men så är det bara hehe. Det händer en hel del som jag gärna skulle villja skriva ner, så att alla får veta både saker som är roligt och tråkigt. Livet går alltså upp och ner för alla, jag kan väll börja med helgen som har varit. För mig har denna helg varit helt okej :) i Fredags var det myskväll med tjejerna i grötlingbo, där var jag med Anna Sara och Agnes som var födelsedagsbarnet :) vi hade fredagsmys med både godis tårta film och mono
pol. Jag kom hem nästa dag på eftermiddagen, då blev det lördagsmys med familjen med filmen sommar med göran. Sedan har det bara varit en anmäl slappsöndag. Laddar lite tills helvetet börjar igen skolan!!. Längtar verkligen tillls den dagen när vi står på vagnen. Någon som oxå vill längta med mej?

hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback