Plugg!!

Änkligen klar med pluggandet för ikväll :P

fast jag ska ju ännu läsa ;) men de är ju mycket roligare änn Matte& Engelska. Imorgon börjat allvaret igen :/ fätt jobbigt. Men de funkar väll, snart är de ju nationella prov i svenska :S får se hur de går.. vi är lixom redan inne i Februari, det är inte länge kvar tills skolan slutar shiit gäller att sätta fart :S. Menmen jag har ju ganska mycket att se framemot ;) specielt Tailand som jag bäger mig redan den 10 Mars ;D längtar så in i helvete!! jag åker dit med min pappa& hans sambo och hennes barn Lisa. Det ska bli en rolig upplevelse, jag som inte ens har varit utanför Europa. Med klassen åker vi till Polen ;) typ i slutet av Maj, det ska bli ruligt!! vi ska dit och se konsentrations lägret.. säger bara de läskigt!! men man får ju en inblick hur det var. Huu men de ska iallafall bli spännande :)

Änkligen har jag fixat sommarjobb!!!

inte de roligaste jobbet ///rensa ogräs.... men det är iallafall något :) man ska se de poitivt. Man tjänar ju pengar ;) mony!!!! Jag vill ju så gärna sammla ihop pengar till en systemkamera!! men det är ju så jävla dyrt om man vill ha en bra.. så jag frågade Nette om hon kunde ta ut pengar till mej från försäkringskassan//där jag har pengar eftersom jag vill ha en innan jag åker till Tailand. Men hon tänker FAN inte ta ut pengar till mej ;O då kom min sura min upp..,, (vissa säger att jag är envis) men det tycker inte jag att jag är, det 'r ju lixom mina pengar det handlar om. Och jag tänker jobba ihop dom pengarna och sätta tillbaks dom på försäkringskontot. Jag är ju under 18 då kan man ju tuvärr!! inte ta ut pengar själv.  jag är ju som jag är, så jag tänker ringa socialen imorgon och fråga om dom kan fixa så att min pappa kan ta ut pengarna till mej. För jag pratade med honnom nämligen idag, och han var inte negativ mot attt  ta ut pengar :)

HoppasHoppas jag får min vilja
igenom!! ;)






Nu måste jag damsuga rummet. Sen försöka fixa så att jag kan ha min dator
i stugan, men de är inte säkert att de går, men man kan ju alltid försöka;)


            


Kommentarer
Postat av: Madde

Lilla envisa bella ;)<3

2010-01-31 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback