Visit på stan!

Cha cha!

Denna dag har varit helt okej, först skolan som var ganska slapp idag. Den bästa lektionen vi hade var ju såklart hk :) jag och min grupp är så klart bäst!! vi skulla laga soppa, det blev en sommarsoppa av något slag. Och den blev faktist bra, till soppan bakade vi vitlöksbröd som kankse inte smakade så mycket vidlök tyckte jag. När skoldagen var slut tog jag och Agnes bussen in till stan. De enda jag köpte var tvåpack med vita knästrumpor från HM, åkte mäst in till staden för att Agnes skulle köpa ett fotoalbum. Hon ville antglingen inte åka in själv:) sedan när vår lilla visit på stan var över tog vi bussen till Klinte, vi blev hämtade av Bo. Medans vi väntade på att Bo skulle komma så tittade vi in på Konsum där fick vi syn på en leksaksautomat med "Barbara" för 10kr fätt söta^^.

När man kom hem satt näsan hela familjen i soffan. Jag är grymt glad för att min dator har kommit tillbaka från lagningen. Lämnade in den på grund av att luckan på datorn var helt slapp och på väg av (har alltså en bärbar dator). Nu sitter den iallafall fast:), jag vill bara säga de att jag tycker att mitt liv är helt okej nu!!. Menmen det är ju alltid något som ska krångla.. Problemet är att jag inte vet vad jag ska välja för någon till gymnasiet, de är dax att bestämma nu så snart som möjligt. Jag har väll lite tankar på vad jag skulle vilja gå, jag har funderat på Barn och fridtig, Omvårdnad, Frisör. Har oxå ett annat problem jag skulle jättegärna vilja bo i stan om jag då skulle gå på något i stan. Fast jag får inte!!! och jag vet inte heller om jag ska gå Säve eller Donner de brorsipå vad jag ska gå.. Eller om man har sån otur att man inte kommer in på något, då blir det alltså IV!! :(  (kankse vill gå hotell o resturang oxå)
                                                                                                                                                                              
                                                                      





            



        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback