...

JAG RINNGER SYRRAN ANNA: Hej vad heter de där du jobbar?, och vad heter chefen? och nr till jobbet?

ANNA SÄGER: Gråbo blabla, chefen heter lena blabla, nr är blabla, varför ska du veta de?

JAG SÄGER: måste ju ringa och säga att jag vill ha praktik, och säga de till skolan så dom vet,

ANNA SÄGER: okej men jag skicker nr på sms

JAG SÄGER: bra hej då!

PLING: Nummret..

RINGER DIT: blablablabla... har jag ringt fel? blala okej... vad är nr till lena då?. hon har gått på semester och den andra cheften är på möte... jaha okej hejdå!

JAG SMSAR ANNA: din chef har gått på semester. och den andra är på möta

ANNA SÄGER: japp jag vet.

JAG SÄGER: tack för infomationen!

ANNA SÄGER: ingenting!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

SV: Aw.. kände samma sak när min katt födde kattungar här om dagen :)

2010-07-21 @ 14:37:51
URL: http://iisabellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback