varm dag!!

TJOBREE!!

jag kan börja med gårdagen! åkte till kinte snäckan. och sov i ett superstort tält med roligt folk. vi umgicks och hade super kul, vi spelade kubb. är faktist inte så rädd för kubb längre, eftersom förra året fick jag en kubbpinne vid ögonbrynet. och gissa vilken blåtira de blev :O menmen e var kul igår :D det var bara lite fuktigt imorse när man vaknade med mjukisbyxor och en tjocktröa som man somnade med på natten, vi kankse somnade vid fem på morgon gick upp 9. vi gick sedan till hamnen och badade. skööönt eftersom det var minst 30 grader varmt ute. och vi solade, skulle igentligen vara med på vollyboll match men de var för bra folk med haha. så jag tittade på :p när jag kom hem badade jag i polen och tog en siesta mitt i solen :)

puss!


Saknar min vän <3 :(


Kommentarer
Postat av: Moa

haha bella salem är visst fin!

2010-07-10 @ 23:25:55
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback