10/6

Jag börjar med att säga SORRY! för att ja inte har skrivit blogg på länge. Men nu gör ja det, kan ju börja med att 9an snart är slut avslutningen är på Tisdag :O FAN VA SKÖÖNT! Vagnen börjar bli jäkligt fin :) vi har kommit en bit iaf. Tråkigt nog kan det bli lite tjafsigt emellan oss men de brukar ordna sig :P. Tråkigt nog får man ju injte drick på vagnen :( ja kanske klarar mej annars åker ja hem tidigare asså ja ser lixom avslutningen som en fest :O ingen annan som känner som jag?, okej ja får väll lyda dom vuxna men de kommer inte bli lika roligt. Alla tror säkert att jag kommer dricka ändå men nej de tänker ja inte ja ska visa att ja inte är ett fylloo så kommer dom att bli paffa. De blir ju bara massa rykten när man super för att vissa har inget annat bättre för sig man kan kalla att dom har tråkigt liv och lever på att starta rykten. Hoppas på rolig avslutning iaf :). Mendas ja skriver kan ja ju berätta att Kentan gjorde slut med mej fatta va ledsen ja blev då :( menen ja vet att de inte är någon ide att bli cp :) o jag har lyckats bra med att försöka att inte bry mej :) de komer juu lyckliga dagar med:P. Idag  har ja inte varit i skolan har varit på BUP som ja länge har väntat på. Eftersom jag var nyfiken på hur det gick med testerna jag har gjort. Beskedet var inte de bästa men inte de sämsta ändå på sett o vis. Enligt andra kankse tcker ja är kass för att ja liger under medel. Men va fan de är många som gör o alla vi är olika, jag har därför en syntom som ja inte riktigt vet va den heter. Men de betyder att man har lite svårare änn vissa andra så kallade "normala" men livet går vidare ändå :) de positiva är att jag har rätt till hur mycket hjälp som helst. Och ja kankse alltid kommer ha svårt för att de är medfött. men de kommer förhoppningsvis underlätta. Ska inn till BUP snart igen och prata om min andra syntom, jag har tydligen autism oxå. men va fan ja är goo ändå :) då får ja iaf besked om vad denna syntom innebär :O.

hatar detta lamm :O


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha hatar det där lammet också!

-äh kom bella nu har vi tatt kort med lammet nu går vi!

-oh no!, i´t cost money!

- hm? i dont gonna pay for this picture?!

-yes u most.. anyway take the picture off the telephone!

-Okay.. (bella ta inte bort bilden för i helvete!),och så tog vi inte bort den)

-Thanks u so mutch! byebye



<3

2010-06-10 @ 20:38:43
Postat av: bella

hahahah kaxigt jävla lamm!! ja låsades att ja tog bort den ;)<33333333333333

2010-06-11 @ 14:50:26
URL: http://readaboutmylifebellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback