14/5

kenna blogge :) och alla vänner!. idag sov jag till klockan halv 11 var såå jävla trött igar. men ja är typ alltid trött va kan de bero på?, aja. jag kom mupp ur sängen iaf, ja vet inte riktigt hur jag har planderat dagen,. förhoppningsvis kommer den bli bra fia är ju nere här på gotland hon kom igår, och hennes ojkvänn kommer idag :) han e stört skön. såå här sitter man själv hemma.. en fredag för att dom andra är i visby. och skulle göra något jag fick inte platts i bilen. aja med de e lungt, jag har lagat mat, vart ute med hunden, sitter vid datorn,. tänkte snart gå ut o städa. sen ska ja ortsätta med att plugga so jag forskar om olle möller hahah.

god bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback