precis så här är livet/kärleken !

Det kommer dagar då timmarna går himlen är grå, jag vill försöka förklara hoppas någon förstår. Det kommer vardagar då du sjunker ner, jag brukar kalla dem för vardagar. Blunda för alla vålnader och låt inte dagarna ta kål på dig, det kommer dagar som är svåra att tro. Låt mej inte dö i sumpmarken bestående av mitt liv som du hör på trummtakten. Det kommer dagar då dagarna går svara mig då, varför kommer det dagar då dagarna går?, det kommer dagar då min blick är låg då det inte går att stoppa saker som kommer inifrån.

Man krossar ett hjärta sedan krossar man två man slår kärleken i tur, man krossar sen det tredje och har vant sig med det, som att ta livet som en lek och man leker med kärlek. Lever du för stunden kan du skadas med tiden som en kniv i ryggen man känner hur det svider. Man gråter inombords men hanterar det rätt snyggt, ett hjärta blir krossat allderes för lätt och den smärtan som kommer vet vi alla hur den känns hur det bräns, hur livet går i bitar. Men livet går vidare trotts allt som händer, du krossade mitt hjärta jag var inte värld ett piss, och nu är det jag som krossar ditt.

Du var klar som en stjärna när du våltog mitt hjärta, och sprängde min hjärna. Jag såg dig när du sett mig är det gud eller djävulen som förlett dej du och jag, jag blir helt extas min vän. Glad i några timmar men sen knas igen kommer psyket nånsin tillbaks igen skriker sen, värsta tjut dansar mig trött inifrån och ut svettas, gråter och älskar tills det tar slut. Du vet allt jag känner, du vet allt jag tänker, du vet att jag gråter, du vet att jag lider, Vem kan förstå när man känner sig djupblå vart ska man gå, vart ska man stå, ingen är på ens nivå man vill slå, håller känslor på distans å stimulans, glömma trårar som faller på grund av kvaddad romans försvinner som ett skott.Varje dag fick jag mad ångest från feta smällar jag fick ta varje dag, jag tvivla aldrig på ett ord som du sa, så mycket kärlek bor det här, begravade kärlek på jorden, förslaade du har stylish så mycket här på gång men du förlåt, förlåt, förstörde hoppas du hörde. hoppet? så bra, hoppas du är med det är nåt du inte förstår, det är inte lätt nej. När känslor för en man är det meningsfullt när det går runt och runt kasta tärning hjärtat, eller prata strunt knasig jag flippa släppa slåss med självmordstankar förstås. Nu sitter jag i misär, ensam här å undrar när om jag någonsin blir kär, en keff atmosfär så tro på det här, ta vara på det här jo svara på det här varför marken aldrig bär frustrationen distraherar mitt sinne stannar i mitt minne, depression galenskap finns här inne kärlek är som poker, man förlorar å man åker nu står jag utan nåt och du vet att jag gråter.

Kärlek det är inte något man känner, det är något man gör. Våra blickar dom möttes och jag såg hur du log det brann i min själ och jag kände i mitt hjärta. Det slog mig, kärleken är smärta jag ville göra allt, spendera min tid just då, det var så viktigt, du var hela mitt liv, jag såg inga problem för kärleken är är stark men kärleken är svår det du ser i horisonten är inte det du får.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback