AjAJ :thumbdown:

Tja alla bloggläsare :love: idag var jag hos tandläkaren hade känt att jag har haft lite ont i tänderna.. fast de var ett tag sen. Hoppades på ett bra besked, men svaret var att jag har ett hål ! och tandsten, och en bit som har låsnat av tanden eller frätats bort :S så jag har fått en ny tid i December någon gång ;) efter jag hade varit vid den läskiga tandläkaren. Så gick jag och Nora nästan direkt ut i stallet och fixade lite, och sedan tog in hästarna för att rida. Våran ridtur var lite anorlunda för att Nora visade mej en ny ridväg som jag aldrig har ridit förut. Ridvägen var bra och trevlig att rida, en sådan här solig och fin dag :) påvägen hem när vi travade igenom den lilla skogen upp för en liten backe så snubblade helt plötsligt Carrie till och började hoppa på tre ben och hållde upp benet, jag blev livrädd och klev genast av, jag trodde först att hon fastnat i martingallen men de kan hon omöjligtvis gjort, sedan fick jag den hämska tanken att hon bröt benet, men det var överdrivet. Jag kännde försiktigt på benet uppifrån och ner, hon reagerade inte, hon hade självklart satt ner benet på marken, såg ingen skillnad när hon skrittade eller travade så jag skrittade hem. kollade benet igen för säkerhets skull och stretchade benet. Får ha lite koll på henne så det inte svullnar upp eller att hon blir halt, hon ska ju däremot vila imorgon eftersom det kommer hit fler hästar som skall bo hos oss, då behöver hon vänja sig. Hoppas inte att hon blir sämre (en som är orolig) :S










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback