kärleken

Kan inte gråta längre har tagit slut på tårar, vi är tydligen vänner hoppas jag, men det kommer kännas sjukt för båda. Det plågar mej att vi inte kommer sova tillsammans, nu går vi skillda vägar. Utan dej brevid mej kommer livet sakna mening, jag saknar medvind när ska det vända? ska sluta hoppas, troligen kommer det alldrig att hända. Jag tar mej i kragen håller mej vaken på dagen, för allting går vidare, men saknaden den skaver. Jag vet att ingenting kommer bli bättre om man bara gräver ner sig, jag kommer iallafall altid bli varm i kroppen när jag ser dig. Tack för alla fina minnen som vi delar känner räddsla nu för skillnaden att leva. Spelar ingen roll om det är du och jag, bara du är lycklig så kommer livet sluta bra! Nu blir det till att klara sig själv och får nöja med att bara vara din vän, för kärleken dog.. hoppas på att livet kan vända <3
ibland när jag tänker på dej känner jag hur mina tårar faller ner för kinden, det känns som att jag sabbade allting.
Allt jag har sagt till dej har jag faktist menat. tack tack och adjö jag minns nog en del men hejdå min kära vi finns inte mer. Saknar dom stunder vi skrattat och myst, jag kan förändra mej jag lovar dej <3 min ängel du vann mitt liv!
i miss u <3 du är mitt liv min kärlek och min vän <3 vad som än händer kommer jag aldrig släppa dej! jag skulle vara din om du ville ha mej nära. Jag minns den första gången vi träffas, väck mej inte nu man vet jag kanske drömmer. Jag skulle lungt ge allt jag har, du vet vem jag menar för du stavas underbar. Jag kommer aldrig släppa taget jag håller mitt ord.
jag vet att jag inte är din prinsessa, men du är fin och det räcker att du finns. Vad som än händer så finns jag altid här kommer aldrig tappa känslan kommer alltid vara kär! första gången jag såg dej tyckte jag att du var så vacker och perfekt, de blev du och jag men det slutade inte så för du bestämmde dej för att gå, jag lät dej gå men inte utan smärta. Det är en svår situation att drömmarna krossas, men livet lever vidare, utan dej vid min sida, men livet är en plåga som jag låter mej lida. Du är söt som socker, kan inte sluta tänka kan inte sluta att se på dej. Och du är en underbar person, du är den enda jag tänker på när jag går ut varje dag, men de blir aldrig vi och jag, jag kan förstå de, för du är så unik och speciell jag lovar och svär <3 kan inte sluta tänka när jag såg ditt vackra söta lende. Du är allt jag vill ha snälla, tro på de jag säger, du är den enda jag vill ha av alla boys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback